برای یک توریست از یک کشور خارجی مهمترین چیزهایی که در لیست خود دارد چشم اندازها و محل های خاصی است که می تواند آنها را ببیندانتخاب هتل همچنین یک الویت مهم استبه طور ایده آل هتل بهتر است که در یک مکان اصلی باشد و چشم اندازهای وسیعی از شهر و جاذبه های طبیعی داشته باشدجهت آن نیز بسیار مهم است و می تواند تفاوت عظیمی رو در رابطه با چشم اندازها ایجاد کند.

هتل le meurice پاریس، فرانسه

در این مجموعه از تصاویر ما سعی کرده ایم تا به شما بعضی از بهترین چشم اندازهایی را که می توانید در سرتاسر جهان در هتلتان آنها را تحسین کند و از آنها لذت ببرید به شما نشان بدهیمبنابراین اگر دوست دارید از بالکن هتلتان اقیانوس ، دریا، ساحل، برج ایفل، کوهها یا جنگل را ببنید برای همه اینها اینجا یک نمونه آورده ایم ومی توانید مطمئن باشید که هتل مورد نظرتان را اگر بدانید کجا دنبال آن بگردید پیدا خواهید کرد.

هتل plaza athenee پاریس

 

هتل le sirenuse پوسیتانو ایتالیا

هتل galini در سانتورینی

هتل lliovasilema در سانوتینی

Gaia, Santorini villaهتل

هتل gladiatori palazzo manfredi رم

هتل langarno florence

Sandals Royal Bahamian Spa Resort & Offshore Island madlive

اقامتگاه 4 فصل Lana’i at Manele Bay هاوایی

اقامتگاه Kanantik Reef & Jungle بلیز

هر شهر چیزی شگفت انگیز دارد که شما باید ان را ببیند. برای مثال دیدن پاریس بدون بازدید از برج ایفل از باکن هتل تان کمی نا امید کننده است.

هتل Hotel Londra Palace ونیز ایتالیا

هتل Santa Caterina, امفی ایتالیا

هتل Hotel The Cosmopolitan Of Las Vegas لاس وگاس

 

هتل 4 فصل نیویورک

اقامتگاه Ladera Resort ایندیز غربی سنت لوسیا

The Viceroy Bali Villa Ubud Bali

هتل Hotel Andronis Luxury Suites سانتورینی

Hotel De Paris Monaco Monte Carlo

هتل The Levin Hotel لندن

هتل Grand National Hotel لوسرن سویس

مجله ی خبری گردشگری فناوری : به همین دلیل است که صاحبان هتل ها در سرتا سر دنیا سعی کرده اند تا از بهترین چشم اندازها در پروژه هایشان استفاده کنند و به ما این فرصت را بدهند تا از تجربیات منحصر به فرد و شگفت انگیز لذت ببریم.در سرتاسر دنیا هتل های معروف حول محور چشم اندازها می چرخد و از این مزیت به نحو احسن استفاده می کنند.